פלח שוק 13.5.12

עפר גדנקן Comments Off on פלח שוק 13.5.12
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

[audio:/wp-content/uploads/2012/05/pelach-shuk-13.5.12.mp3|titles=pelach shuk 13.5.12]

'קוקה-קולה' משיקה מהלך מיתוג מחודש ל'דיאט קוקה-קולה' התואם את רוח הנראות העולמית של המותג תחת השם DIET COKE. אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של 'קוקה-קולה' אומר כי: "לאור המחקרים הרבים שערכנו, וההצלחה הגדולה של המהלך בעולם, בחרנו לעדכן את נראות המותג ל DIET COKE תוך שמירה על הטעם האהוב".

'תנובה' תפיץ השבוע את חוברת המתכונים המסורתית של שבועות במאות אלפי עותקים בעיתונות החרדית. בחוברת עשרות מתכונים של איכות מהדרין במגוון רחב.

במקביל 'תנובה' חוזרת עם "קרלו כיף לשחק", הכולל מבצעים מיוחדים מ'קרלו'. לצד שעשועוני "קרלו כיף לשחק" שיתוקשרו במדיה החרדית, יוצאת תנובה במבצעי מכירות מוזלים על המוצרים. כמו כן, מדי יום החל מהשעה חמש, במסגרת התוכנית 'דברמן' כאן ברדיו 'קול חי' – ניתן לשחק מגוון משחקים נושאי פרסים מתנת 'קרלו'.

מחלבת MÜLLER משיקה קטגוריה חדשה בעולם היוגורט בישראל – 99 MÜLLER יוגורט שערכו התזונתי הוא רק 99 קלוריות! בקטגוריה החדשה, תציע MÜLLER יוגורט קציפת פרי מפנק ב- 99 קלוריות בלבד עם % 1.5 שומן ללא חומרים משמרים.

ב'מטרנה' מסכמים את מבצע "מטרנה מצווה 13", במסגרתו נתרמו עשרות אלפי מוצרים מסדרת מוצרי מטרנה למשפחות הנזקקות דרך ארגון החסד 'חסדי נעמי'. כדי להגן על איכות הסביבה הוחלט ב'מטרנה' להעביר את כל עשרות אלפי הכפיות למחזור. יו"ר ארגון 'חסדי נעמי' הרב יוסף כהן אומר כי: "חברת 'מטרנה' מוכיחה בעקביות שנה אחר שנה את החיבור העמוק לציבור החרדי בכלל וציבור האימהות בפרט, ויחד נמשיך בפרויקט החסד "מטרנה מצווה".

עיריית בת ים משלימה בימים אלה את פיתוח חוף רחצה נפרד. העבודות צפויות להסתיים בקרוב, לקראת פתיחת עונת הרחצה. עלות שיפוץ מתקני החוף והכשרתו כ-3.5 מיליוני שקלים.



0 תגובות